Vizio запускає 30 нових безкоштовних потокових каналів
На тлі загальнонаціонального сплеску використання ТВ, провідний американський телевізійний і звуковий бар бренд Vizio оголосив про запуск тридцяти нових безкоштовних 24-годинних лінійних телевізійних каналів на своєму домашньому екрані SmartCast.
Запуск відбувається в результаті того, що платформа SmartCast Vizio зафіксувала зростання відвідуваності на 57% за останні три тижні березня. За той же період кількість безкоштовних додатків з підтримкою реклами і потокових телевізійних сервісів збільшилася на 59%. Нові телевізійні канали призначені для того, щоб принести більше новин, розваг, способу життя, DIY, спорту, комедії і музики для мільйонів глядачів по всій Америці.
Починаючи з цього моменту, користувачі Vizio SmartCast можуть знайти новини та зміст способу життя з USA Today і CBC News. Спортивна інформація і дії доступні з USA Today Sportswire і спортивної мережі fubo, в той час як ви можете йти в ногу зі знаменитостями і розвагами на TMZ і Hollywire. Існує також кулінарне натхнення від творінь шеф-кухаря на Hungry and Food52 або вчитися у кращих художників в Мережі дизайну. Є також науково-фантастичний контент на Dust, документальні фільми на Magellan TVNow і Docurama і культова класика на CO ....
Нові лінійні канали можна знайти під рядком безкоштовних каналів на домашньому екрані SmartCast і доповнять службу Vizio WatchFree, що працює від Pluto, яка включає понад 150 безкоштовних потокового ТБ канали новин, кіно, спорту і багато чого іншого. Крім безкоштовного контенту, Vizio SmartCast також надає доступ до екранних додатків, таким як Netflix, Disney +, Hulu, Prime Video і YouTubeTV. Він також має підтримку для Apple AirPlay 2 і Chromecast вбудований.
"Все більше людей відкривають для себе наш безкоштовний контент, і все більше людей роблять його частиною свого повсякденного життя прямо зараз", - прокоментував Майк О'Доннелл, старший віце-президент Platform Business. "Ми визнаємо важливу роль, яку телебачення грає в будинку, особливо коли сім'ї просять залишатися всередині. Для нас важливо продовжувати впроваджувати інновації, і ми прагнемо надавати нашим клієнтам додаткові преміальні і безкоштовні варіанти контенту. "